ח"כ סטרוק: "רע"מ סוחטים את איילת שקד וזה יוצר משבר בקואליציה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ סטרוק: "רע"מ סוחטים את איילת שקד וזה יוצר משבר בקואליציה"

ח"כ אורית סטרוק בריאיון ל"מהדורה המרכזית" סיפרה על הכאוס בקואליציה כעת, בנוסף למשבר סביב הסחטנות של רע"מ כלפי איילת שקד בהרחבת חוק החשמל

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ אורית סטרוק התראיינה הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחסה לכאוס בקואליציה היום, "המליאה נסגרה היום מוקדם מהצפוי, לאחר שלא אפשרנו קיזוזים, עבר עכשיו רואים כמה הקואליציה לא מגובשת מול אופוזיציה מגובשת ללא סדק אחד".

סטרוק הבהירה כי יש סדק משמעותי בתוך הקואליציה, "רע"מ מנסה לכופף ולסחוט את איילת שקד, ולכן הם 'נעדרו' היום מהכנסת. יש מלחמה פנימית בתוך הקואליציה. רע"מ רוצים להשיב את ההישגים על הרחבת חוק החשמל שהוא זוועתי גם ככה".

על השיח הקשה מצד שמאל וימין אמרה סטרוק, "יש אנשים הזויים מכל הצדדים הפוליטיים, צריך למתן, לא כל התבטאות אומרים בקול. אבל יש כאן התקרבנות יתר של עידית סילמן. במקום לעמוד מול הביקורת שיש נגדה – היא בוכה "אכלו לי, שתו לי". היא רק מגחיכה את עצמה".

סטרוק הבהירה כי "דרכנו להיאבק בקואליציה לא ייעצרו במחאות. הקואליציה הבטיחה לנו, שאחרי התקציב הם יתייחסו ענינית לחוקים שנעלה. אבל אם המשבר שלהם עם רע"מ יימשך – ייתכן ואף חוקים פרטיים של הקואליציה לא יעברו".



0 תגובות